onsdag 6 februari 2013

Nya dojjor till Gurra!

Strumpbrist hos mig, märkte jag för ett par veckor sen. Då tänkte jag att jag skulle vänta till april då jag, mamma, syster och vänner ska åka till Ullared. Men efter att ha fått slänga strumpa efter strumpa så har jag nu knappt ett enda par kvar! Och jag kommer väldigt sällan iväg då jag jobbar mycket. Så nu har jag klickat hem 2 st 5-pack från ellos.se. Egentligen gillar jag inte Ellos. Jag blir oftast väldigt besviken när jag får varor och så orkar jag aldrig skicka tillbaka..... Men men..... Nu blev det en liten order ändå! Erbjudande hade de ju såklart med, som vanligt! =)
Så beställde man 4 varor fick man 20% på de dyraste varorna, fri frakt och nån högtalare. Fri frakt = Gillas!
Så det blev en bok till barnen, 101 Dalmatiner. En riktig favvo när jag var liten..... Och skor till Gustav! =)
Halva priset var de på dem och blir säkert perfekta till dagis nu i vår och sommar!

Kläder till barnen beställs ju HÄR såklart! På www.gustavochlillan.se
Nu har det kommit in MASSA vårnytt!

Inga kommentarer: