fredag 15 februari 2013

Huua huaa....

Usch, jag måste bara få skriva av mig lite!

Jag är så trött på att varje dag är den andra lik! Vardag, vardag, vardag... hela tiden!! Jag vill så gärna att det ska HÄNDA NÅT KUL! Men vad?! Jag vet inte! Jag vill hinna städa och laga mat! Jag vill leka med mina barn, jag vill träffa vänner! Men jag hinner/orkar aldrig det...... men jag vill det såååå mycket...... =´(

För tillfället är jag bara trött jämt känns det som. Rebecka drog på sig en förkylning förra veckan och sover inte på nätterna trots näsdroppar och upphöjd säng. Hon vaknar hela tiden! Både jag och Peter är helt slut! Så det påverkar ju mycket nu med, att man är trött alltså.... Jag vill bara hem och sova! SOVA!!!

Ser i alla fall fram emot morgondagen! Jag och syster ska stå på loppis igen! =)
Har dock inte hunnit packa ett piss typ! Ska ut i förrådet ikväll!

Sen imorgon efter loppisen ska mina älskade vänner komma till mig i butiken och prova ut kläder för en modevisning som ska hållas nästa fredag! Har 4 modeller, 2 gravida som ska visa mammakläder och 2 "vanliga" så det ska bli jättekul!

Inga kommentarer: