torsdag 7 februari 2013

Bra!

Idag har varit en bra dag! Jag har fått en hel del gjort på jobbet.... Många tycker inte om att det kommit massa snö, men det gör jag! Jag blir glad, lycklig och pigg av den ljusa snön! =)  Härligt!
Hoppas den ligger kvar till helgen. Då ska jag leka med mina barn och åka pulka!
På söndag blir det till att kalasa hela dagen för bror och syster fyller år.
Kanske ska börja tänka på att köpa present?

Har precis uppdaterat webbshoppen och butiksbloggen! =)

Ha en toppenkväll!

Bjuder på lite knasbilder från mina goa knasbollar!

Klart att dockan ska ha en tutte med!
Och ja, båda har fina Geggamoja-pyjamasar! =)
Den dockan har hade Beckan när hon ar nyfödd.
Och den stora Becka har nu har vi fått ärva av kusin Hanna.
Perfekt!


Jaaa?.. Haha!




Busungar!

Inga kommentarer: