torsdag 21 februari 2013

Boardman-set till Gustav - Bäst i test!

I höstas fick Rebecka ett Boardman-set från Didriksons. Jag föll pladask för detta bästa regnställ! Det är bra, funktionellt och snyggt! Och jag fattar inte hur jag inte kan ha haft detta till Gustav innan! Han har haft andra fodrade regnställ som har varit helt ok, men INGET klår detta ställ! Det har nu blivit utnämnt till BÄST I TEST! =)
När jag fick hem detta Boardman-set till min butik Gustav & Lillan lyckades jag sälja hela 3 st ställ ur kartongen innan jag hade packat upp dem! Många av mina kunder säger att de är svåra att få tag på... Gustavs storlek rök snabbt och jag hann inte lägga undan något åt honom. Men lite fördelar är det att vara egen företagare så för mig var det bara att skicka ett mail och fråga snällt om de kunde skicka ett till och ett par stövlar för de hann också ta slut! Vad populära Didriksons stövlar är med! Och fina!
Ska bli spännande att prova dem!

Tips: Rek pris för detta är 799:-
Hos Gustav & Lillan koster det bara 699:- + fri frakt om man beställer det i webbshopen! ;)

Älskar fleecen över bröstet!
Inga jobbiga hängslen som åker ner över axlarna.


Jackan är lite längre baktill!
Snygga detaljer och reflexer.

Snygga va???!!
Dom finns i ljusgrönt och cerise med i min butik i Habo!

Lätta att sätta på!
Foten bara gled ner! Perfekt!

Inga kommentarer: