måndag 25 april 2011

Fantastisk dag!

Vilken underbar dag! Helt fantastiskt fin och varm och fylld av bus och glädje från morgon till kväll. Vi vaknade ganska tidigt idag och började dagen med frukost och en promenad i skogen. Gustav somnade tillslut i vagnen så när vi kom hem blev det att få sitta i solen lite. Dock bara en kvart för sen skulle Peter åka och jobba. Men jag och Gustav har inte varit inne en sekund idag. Bara gungat, ätit frukt i trädgården, tvättat utemöblerna, gått på promenad med syster + fått gott mellanmål hos syster, ätit glass med mera, med mera, med mera..... Avslutat dagen med grillning och ytterligare en promenad då Gustav återigen somnade i vagnen. Skönt att få honom att somna i tid för en gång skull. Efter det tände jag och Peter ljus i trädgården och bara pratade och njöt tills graderna blev allt för låga och det var dags att gå in. Jag känner mig helt varm och lugn och lycklig just nu! Gustav är verkligen det bästa jag vet!

Inga kommentarer: