söndag 12 september 2010

Ny TV-hylla och en liten hemlis!

Japp, just nu håller Peter på för fulla muggar och skruvar ihop vår nya TV-hylla som vi ska ha i vardagsrummet. Kanske ska gå och hjälpa till? =)

Ska bli så skönt att få bort allt svart och få lite nytt, vitt och fräscht i hemmet!

När vi är färdiga ska jag bjuda in alla mina tjejer på en härlig myskväll och bjuda på något riktigt gott för jag saknar er skitmycket allihopa! Har vart mycket nu på sistone så tiden har inte räckt till! Men jag har en anledning! Och alla mina nära och kära ska få veta allt inom en snar framtid förhoppningsvis! ;)

Spännande va?! HAHAHA!!!!

5 kommentarer:

ebba sa...

hemlis!? jag kommer ju inte kunna vara med på myskväll, buhu, men jag kommer väl få veta hemlisen ändå va? puss :)

lisa sa...

Åååååååå är ni färdiga snart! SEr fram emot den där tjejkvällen inte bara för hemlis utan mest för attt jag saknar dig!!!!! Spika ett datum snaaart!!!

Helen sa...

Håller med föregående talare!! Boka in ett datum!! Omg vad spännande!

Sandra sa...

Vi vill ha tjejkväll NU! :)

lisa sa...

Tjejkväll tjejkväll tjejkväll!!!! ;-)