söndag 26 september 2010

En mycket trevlig helg!

Jag har haft en sådan underbar helg! I lördags kom Peter och Gustav och hämtade mig efter jobbet för vi skulle åka och handla inför kvällens stora händelse. Kl 18.00 stod det nämligen Linnea och Jeff i vår kalender! Vid halv 5 ungefär åkte jag, Peter och Gustav bort till min mamma och pappa för att lämna av Gustav. Han fick sova hos mormor och morfar lörd-sön. När Linnea och Jeff kom så bjöd vi på Tacos. Gott! Sen var det dags att testa det nya spelet Move till PS3. Jättekul! Efter det blev det Singstar i många timmar! Vi hade det väldans trevligt och jag somnade inte innan 03.00! =)
Så att jag är trött och sliten idag har jag bara mig själv att skylla på.


Imorgon är det verkligen fullt ös med att ringa runt till massa folk. Banken, leverantörer, hyresvärd mm. Vi ska även besöka massa olika ställen i stan med och kolla på butiksinredning. Är så glad att Peter är pappaledig nu! Känns väldigt bra att ha en axel att luta sig emot när det är mycket att tänka på. För att inte tala om allt stöd jag får från min familj och mina vänner. Tack!

Inga kommentarer: