måndag 20 september 2010

Husvisning och myskväll

Vi var på husvisning igår. Väldigt spontant bestämde vi oss för att gå och titta på huset som ligger ungefär 200 meter från där vi bor nu. Huset var väldigt "brunt och blommigt" inuti. Dock var altanen helt underbar! Den var inglasad och jättestor med utsikt mot skogen bakom. Huset hade nytt vitt tegel och nytt svart tak. Väldigt fint utvändigt! Men för att jag och Peter ska känna oss som hemma i det huset måste vi riva ut både kök och badrum samt göra om alla rummen i hela huset. Och vi känner oss inte jättesugna på¨det just nu! Det räcker med det vi har gjort i vårt lilla hus nu! Bilder kommer så fort jag fått tummen ur och börjat snygga till det sista.


Och till alla mina tjejer!
Träffade inte mindre än 4 av mina bästa tjejer i fredags! Det var jättekul och jag uppskattade verkligen att ni hälsade på mig! Sa till er att onsdag kväll kunde funka, men kom på att då kan jag inte. Ska iväg på dagen och kvällen var tydligen fullbokad med lite av mina "hemlis-aktiviteter".

Men var sägs om kvällsmat och myspys här på torsdag kväll kl 18.30?

3 kommentarer:

lisa sa...

Då kan inte jag...har möbelkurs då! :( typiskt! Men får bjuda hit er en annan gång då!

Sandra sa...

Jag kan på torsdag! :)

Frida sa...

Såg inte skogen för träden skymde ;)