onsdag 7 juli 2010

Sy kuddfodral - Check!

Japp.... Idag vaknade Gustav strax efter 6 (!!) Han vaknar allt tidigare nu för tiden. Detta betyder att han sover sin förmiddagslur tidigare med. Så idag har jag faktiskt satt mig ner och sytt mina nya kuddfodral till sovrummet. En liten piff..... =)



Tova ville också vara med på bilden...

Snart ska jag åka och lämna Gustav hos mormor och morfar för att sedan åka till jobbet. Har på mig min nya tröja jag köpte igår. (se bild) Köpte även lite nya fina underkläder! ;)
Det är ju supermycket REA nu!! Köpte BH, en gul med spets, jättefin, för 49.50 och matchande spetstrosor för 29.50 (!!) Sen är det ta 3 betala för 2 på alla trosor! Billigt!! Så om ni behöver förnya lite i garderoben hemma så passa på nu, gott folk!



Väldigt skön topp som är längre baktill. Finns i svart, naturvit och grön.
149:-

Lindex

1 kommentar:

Andreas sa...

snygga kuddfodral!

Häftigt att man kan göra så pass snygga själv!