tisdag 6 juli 2010

Första dagen på jobbet!

Det kändes så bra igår när jag satte mig i bilen igår för att köra till jobbet. Vädret var underbart! Jag hade fått duscha och göra mig i ordning, till och med plattat håret (!) på morgonen för Peter var ledig. Musiken i bilen var snabbt upp på hög volym och solbrillorna åkte på! Jag kände mig så lycklig! Jag var helt ensam, på väg till jobbet, bara jag och musiken. Väl på jobbet blev jag påmind över hur mycket jag älskar mitt jobb. Jag gör verkligen det! Alla människor man träffar, alla fina kläder, allt verkligen! Jag hade mer energi än någonsin och jag mådde toppen! Idag börjar jag kl 14, men ska åka in tidigare för att prova ut lite nya kläder till mig. Hade inte en tanke på att mina kläder här hemma faktiskt bara var hemmakläder och ingenting att gå till jobbet i. Har ju faktiskt varit hemma i över 1 år nu och har väl inte handlat så mycket nya kläder. Men idag hoppas jag på lite nytt att hänga i garderoben! =)

Gustav ska vara hos mormor och morfar idag. Han kommer att ha det toppen! =)

1 kommentar:

Lisa sa...

Hääärligt Sara! =)Saknar dig och lille Gustav! <3