tisdag 12 maj 2009

Lite ångest......

Jag har i flera veckor kännt att det ska bli såå skönt att sluta jobba och bara gå hem. Det har varit så tungt och jag har fått så ont i både benen och fötterna efter en dag på jobbet. Många dagar har jag ju inte ens kunnat ha foten mot gaspedalen för att jag haft så himla ont. (Farthållare = mycket bra!)

MEN!
Idag har jag faktiskt vart lite ledsen och haft lite ångest över att jag faktiskt inte kommer få vara på jobbet så länge till. Jag kommer ju tillbaka men det är ju jättelänge kvar dit! Jag har bara 15 DAGAR KVAR ATT JOBBA! Jag kommer sakna mitt jobb och alla jag jobbar med jättemycket!
Usch, vad ledsen jag är nu... =(

2 kommentarer:

Fisen sa...

Jamen tänk vad skönt att du har ett så roligt jobb att komma tillbaka till!! Och du får ju hälsa på dom med bebis sen! =) Jag skulle helst lämna mitt jobb och aldrig sätta min fot där igen! haha aldrig sätta min fot på foten..nää va tråkigt! Jag längtar tills söndag! puss

Julia sa...

Men va skönt att du känner så lite ändå.
Tänk alla som går och bävar för att börja jobba igen efter mammaledigheten för att de verkligen inte trivs. Då har ju du något att se fram emot!
Kram