onsdag 27 maj 2009

27 dagar kvar! =)

Nu är det bara 27 dagar kvar till beräknad bebisdag! Hela jag är en stor klump som vaggar fram och tillbaka. Man känner sig jättesexig när man ska vända sig i sängen som en strandad val. Det har till och med hänt att Peter har fått hjälpa mig upp ur sängen! Men sånt skrattar vi bara åt.. Haha! Och varje gång man tappar något på golvet (händer ofta, är som sagt väldigt klumpig) så putar man med underläppen och blinkar lite åt Peter så är han så himla snäll och plockar upp allt åt mig. Bebisen har fixerat sig nu med, känns toppen! =)


För att hålla oss sysselsatta och fördriva tiden har vi börjat snickra på ett soldäck på framsidan. Jag sitter mest och tittar på, men hjälper till så gott jag kan. =)

2 kommentarer:

Frida sa...

Gulliga ni e =) Kommer gärna och provsolar B-)

Julia sa...

Jag kommer gärna och provsolar jag oxå! :D Vill se hur ni bor!