onsdag 20 maj 2009

Det här var ju inte planerat.. =(

Efter incidenten i söndags har sammandragningarna hållt i sig. Så fort jag rör mig i princip så får jag sammandragningar. Dom gör inte särskilt ont, mest obehagligt och jobbigt, så förmodligen väljer bebisen nog att stanna där inne ett tag till.
Jag har varit sjukskriven nu i 3 dagar pga detta. Men idag bestämde jag mig för att inte fortsätta jobba tiden ut. Det går bara inte jobba med en stenhård vattenmelon på magen. Och stackars bebis som blir helt ihopklämd hela tiden där inne....
Så nu är det vila som gäller. Och om någon har något bra tips på hur man kan fördriva tiden så säg gärna till! Det är ju trots allt 5 veckor kvar till beräknad bebisdag!

1 kommentar:

Frida sa...

Blogga =) kan du göra... fast kanske inte hela tiden... Baka massa o stoppa i frysen som andra blivande mammor gör ;)