torsdag 6 februari 2014

Sjuk igen!

Vaknade med VÄLDIGT ont i halsen idag och tänkte att det går nog över! Det brukar det ju göra! Men icke! Har vart hängig idag och när vi kom till huset så började grabbarna måla och jag fortsatte tvätta. Men jag kände mig riktigt kass fort! Kollade halsen i spegeln... Halsfluss! Vitfläckig i hela halsen.... Försökte hjälpa till att måla, det gick inte!!
Tog några penseltag men färgen bara fräter ju i ögonen! Såg ingenting och tårarna sprutade. Tog tillslut 2 alvedon då jag verkllgen började må dåligt.. Men sen orkade jag inte
mer. Färgen och att jag mådde dåligt blev för mycket så jag åkte hem! Helt förstörd känner jag mig, skithängig och fryser och ont i halsen och huvudet...
Peter kom hem här nyss och sa att de inte pallade mer i huset! Alla 3 mådde skitdåligt av färgen! Snurriga och höga som hus!! Usch!

Imorgon kväll ska jag och Peter åka till IKEA och köpa golv. =)
Sen hoppas jag att jag blir piggare och att Peter inte blir sjuk nu!
I helgen blir det fullt ös och jag hoppas spärrmålningen blir färdig!!!

Undrar om Rebecka har halsfluss med??
Hon är ju ännu inte pigg......

Inga kommentarer: