fredag 21 februari 2014

Lilla Beckan....

Det gör lite ont i hjärtat idag... lite extra.... Rebecka är så ledsen.... Att jag och Peter har varit borta så mycket sista månaden har tagit hårt på henne. I morse satt hon och grät i bilen till dagis och skrek: "Jag vill inte åka till dagis! Jag vill vara hemma där vi va!" Usch, lilla hjärtat...... Varje kväll när vi ska åka till huset blir hon jätteledsen! =(

I eftermiddag ska mamma ta över butiken.... Och jag ska åka och köpa melon och russin till vårt sista fredagsmys i huset.... Vi får se om jag är hemma hela kvällen... Tvivlar på det... Andreas och Peter ska fortsätta med köket ikväll. Blir säker så att mamma får sitta hemma med barnen ikväll ändå... Så jag kan fortsätta måla lister, dörrar och räckena.

Nästa fredag blir fredagsmyset i nya huset..... Gaah!

Inga kommentarer: