söndag 9 februari 2014

Kalas-söndag!

Peter åkte iväg tidigt idag för att sätta igen dörren mellan köket och vardagsrummet i nya huset. Jag packade vidare här hemma och barnen lekte med lego.
Sen efter lunchen la jag Beckan lagom till att Peter kom hem och jag somnade som en gris!
Efter en go lur (dock alldeles för kort) var det in i duschen och göra sig kalasfina för att fira min bror som fyller 24 år på tisdag. Linas familj var där med. Trevligt! Hann tyvärr inte prata så mycket med nån familjemedlem där då barnen levde rövare från första stund. Men Tacos bjöds det på och värsta fika buffén som Lina hade bakat! Gott!
trots att jag skar upp vattenmelon till mina trollungar lyckades båda två nalla fika. Lite för mycket för Gustav som är så sockerkänslig. Det slutade med bråk (som de flesta gånger när Gustav får socker i sig) Han blir otroligt högljudd, hoppig, stutsig, bråkig och lyssnar NOLL!! Så vi åkte hem..... Sen tror jag att Gustav tyckte det var jobbigt med så många nya ansikten med...

Imorgon fyller min fina syster 30 år!!! ♥

Inga kommentarer: