måndag 3 februari 2014

Nikotintvätta hus.....



Idag har jag tagit mig an köket i huset och här fanns
det massa nikotin i taket. Här har jag sprutat på
nikotintvätt och efter en stund trängs det gula ut
och man får torka av.... om och om igen just i detta
rum då det aldrig verka ta slut så jag får fortsätta nästa
gång jag är där. 
Vi har kört med Flügger nikotintvätt, mycket bra!
Man undrar ju vad dom har i den egentligen!! Haha!!

Andreas och Anton har hjälpt oss idag med!
Jag är SÅ TACKSAM för all hjälp vi får i detta projekt!
Och mamma och pappa har varit barnvakt..... ♥

Sen kan jag ju säga att oljefärgen vi använder som spärrfärg 
är hemsk att vara runt!!!
Både Andreas och Anton blev helt snurriga i bollen!
Jag själv kunde inte vara i rummet!
Mina ögon blev helt illröda och det sved så mycket att
jag inte såg något till slut. Maskaran rann av! Haha!

Så de lämnar jag till grabbarna. ;) 



Inga kommentarer: