torsdag 12 september 2013

Sliten men stolt!

Denna vecka har varit tuff! Massa möten både på morgonkvisten och kvällarna! Visserligen roliga möten! Men jag har saknat mina barn så mycket att det gör ont i hela hjärtat.  Nu ikväll har jag varit och simmat... Hade hoppats på att få natta barnen men de sov redan när jag kom hem. De hade pratat om mig och frågat efter mig massor,  sa Peter. =(

Imorgon är det fredag! Hela dagen! Det kommer bli en bra dag,  det känner jag på mig!
Det har faktiskt slått mig idag,  hur stolt jag är över mig själv och vad jag faktiskt gör! Jag driver för sjutton ett rätt framgångsrikt företag!  Jag ökar i försäljning hela tiden och det är så kul att så många hittar till mig och hittar tillbaka! =)

Snart,  snart, snart är det min tur att få ta in extrahjälp! Och gå och hämta barnen tidigare från dagis! VAD jag längtar!

2 nybadade busungar! ♥

Inga kommentarer: