tisdag 10 september 2013

Min första ansiktbehandling - House of Carma, Habo

Idag har jag fått mitt livs första ansiktbehandling! Och ekologisk dessutom! Ååååh, vad skönt det var! Carina som är hudterapeut på Qaus i Habo har väldig kunskap och kör med ekologiska hudprodukter från Maria Åkerberg. Idag fick jag månadens behandling (som bara kostar 399:-) med C-vitamin. Behandlingen börjar med rengöring och peeling av huden så döda hudceller avlägsnas. Efter det applicerade hon på ett speciellt serum med stabilt C-vitamin som masseras in i huden. (Massagen var toppen för både ansikte och nacke!) Efter det fick jag ligga en stund med en fuktgivande ansiktsmask. Slurp sa det! Jag var tydligen väääldigt torr i översta lagret på huden! Jag har minst sagt fått mig en riktig energikick i både kropp och själ. Innan jag går och lägger mig snart så ska jag massera in en papayapeeling i ansiktet och sedan smörja in med en fuktgivande mask som jag ska sova med. =)

Unna dig själv detta! Eller ge bort ett presentkort på månadens ansiktbehandling till någon som du tycker förtjänar det! Det var helt fantastiskt lyxigt! Jättebra födelsedagspresent eller julklapp! =)


Boka in en ansiktsbehandling du med:
Carina, hudterapeut 036-47270
0736-648487

Jönköpingsvägen 12, Habo
Mitt i mellan Butik Gustav & Lillan och Fröken Frö

Kika gärna in på hennes webbshop med:
www.houseofcarma.se

Inga kommentarer: