söndag 8 september 2013

En mysig dag med liten utflykt till sjukhus


Peter har jobbat denna helgen, så jag tog med mig barnen på en förmiddagsfika hos käraste Bella och Tim och deras tjej Ella och nya familjemedlemmen Eddie som redan blivit 1 hel månad gammal...
Vi hade en mysig förmiddag med fika, lek och bus och Rebecka råkade ta tag i elstängslet till hästarna och fick en stöt. Hon blev ju jätteledsen såklart.... Trodde inte det var någon fara. Men för säkerhets skull ringde jag till barnakuten när vi kom hem. Jag ville bara rådfråga om det var något att oroa sig för... Och då sa hon att vi skulle komma in till akuten på en gång. Så jag lämnade Gustav hos morfar och tog med mig min snälla mamma som stöd för jag blev lite stressad över situationen.... Men EKG:t var bra och hennes lilla hjärta mådde bra....

Inga kommentarer: