onsdag 2 januari 2013

Nyårsafton!

Innan julafton ens hade ägt rum höll jag på att kräkas så fort jag hörde "Nyårsafton"!
Jag ville bara sova! Men efter 3 dagars ledighet 24-26 dec så kändes det bättre... Så vi firade Nyår med kära nära vänner och det blev en kanonkväll! Rebecka fick sova på kvällen hos min syster.... Gustav somnade 10 i 12, men piggnade till vid 12-slaget när vi alla gick ut och kollade på alla färgglada raketer! Snabb powernap där!

Kvällen bjöd på underbar räkcocktail, fläskfilé och chokladmousse... och vin!

När raketerna började lugna ner sig åkte vi vidare för att hämta upp lilla skruttan som inte alls sov utan som var helt klarvaken och glad!

Hade i alla fall en underbar Nyårsafton med goda vänner och en Gustav som skötte sig EXEMPLARISKT heeeela kvällen och som ÄLSKADE rakerterna!

Min plutt! <3 p="p">

Inga kommentarer: