söndag 30 december 2012

Bubblan!

Har suttit i en bubbla på sistone.... Känner att jag sakta men säkert kämpar mig ur.... Livet är en berg och dal bana..... Försöker tänka positivt.... Jag kämpar, jag kämpar.... Men jag har inte riktigt ork med allt..... Jag orkar inte.... Jag är trött jämt..... Jobbet bara växer. Pappershögen växer och jag hinner inte..... Det är så mycket som måste göras..... Usch, jag blundar! Har haft ett bra år i butiken i alla fall! Omsättningen har ökat med 78% gentemot föregående år! Skitkul!

I alla fall! Igår hade vi så fint besök av Linnéa och Jeff och barnen. De bor på sjukhuset och har hittills inte gett sig ut efter Kevins operation. Men nu vågade de sig ut på egen hand och kom hit. (vanligtvis är vi ju sjuka jämt, men nu är det bara liiite snorigt) Och det var så himla mysigt att träffa dom! Kevin och Noah är ju verkligen världens goaste små pojkar! Så glada!

Imorgon är det Nyårsafton!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar dig och din fina familj ett Gott nytt 2013!
Hoppas det blir ett kul år och att ni får må bra!
Kram