måndag 7 januari 2013

Allmänt tillstånd!

Ja, Hej hej!
Just nu har Gustav precis somnat! Kl 22:10..... Lite väl sent, tycker jag.... men men. ...Han sover ju iallafall! =)

Har varit ledig i 3 dagar.... Mamma och syster Frida tog butiken i lördags och pappa Peter tog butiken idag. (på sin lediga dag) Jag uppskattar verkligen all hjälp jag får nu när min kropp bara skriker. Lustigt hur snabbt man återhämtar sig. Och skönt, så klart! Idag har jag och barnen varit hemma halva dagen och den andra halvan spenderades hos min syster och kusin Hanna. Bus, bus och mera bus..... ♥

Laddar mentalt för en ny dag imorgon. Har massa saker på "kom ihåg-listan"... Något minne har jag tydligen inte för tillfället!

Saknar min bror så mycket att det gör alldeles ont i hjärtat!  Imorgon åker han hemåt från Australien och tillbaka till Sverige! Åh, vilken bamsekram han ska få!

Har bestämt mig för att försöka äta lite bättre nu med! Är sjukt dålig på att äta rätt! Med lite motion på det hoppas jag att jag kanske kan gå ner mina 4 kg jag lagt på mig från jul! Ska börja simma med! Yes!

Inga kommentarer: