onsdag 25 juli 2012

Sista dagen....

Sitter med en kaffe i handen... Har lite lätt ångest över att det är sista dagen på "semestern " för detta året . Imorgon slår vi upp portarna igen ! En ny säsong , nya kollektioner , nya utmaningar ! Trots att vi varit ute och farit en del och semestern så känner varken jag eller Peter oss särskilt utvilade... Vi hade gärna åkt iväg en gång till med husbilen ! Det var så kul! Men som jag så många gånger hört mig själv säga: "Det är bara att gilla läget!" Men jag längtar lite med såklart ... Jag börjar ju jobba lite med snart! :) Rebecka skolar vi in nu i okt... efter hennes 1-årsdag! Det är något som jag tycker känns jättejobbigt! Min lilla mysfröken..... Ser dock fram emot en underbar höst ! Det kommer så mycket fiiiiint så man blir ju tokig! Både till barn och dam!

Inga kommentarer: