måndag 16 juli 2012

Gustavs 3-årsfirande!

Gustavs 3-årskalas med familjen T och D blev lyckat!
Vi bjöd på färskpotatis, god sallad och ytterfilé.
GOTT!

Underbart god sallad med soltorkade tomater, fetaost, avokado mm.


Ja, jag erkänner.... Det är engångstallrikar.
Och det var underbart att slippa all disk efter alla! HA!

Stackars pappa Peter lyckades smälla huvudet i TV:n i sovrummet
innan alla kom och fick ett fint jack!
Usch, det bara rann blod. Så jag hann precis plåstra om honom innan alla kom vid 13.
Efteråt gick han ett par dagar med en fin lilaröd "ögonskugga".

Överlycklig Gustav!
Han fick mer presenter än jag någonsin kunnat ana!
Underbara familjemedlemmar vi har! =)

Efter varje paket han öppnade sa han:
"Ååååh, den är så cooooool."  Haha!


Farmor hade bakat små söta chokladbollar.
De gick hem hos oss alla!

Gustavs tårta för i år blev en marängsvisch!
Fint prydd med ett litet tåg och 3 små ljus.....

När alla sjöng för Gustav blev han så blyg så han kröp och gömde sig under bordet (!?)
Men han klättrade snabbt upp igen när det var dags att blåsa ut ljusen.

Ja, det var gott!!

Gustavs presenter från kalaset!
Flera spel, kläder, filmer, böcker, en rolig pool mm.


Lägg märke till Lisebergskupongerna!
Jag blev så glad så jag höll på att börja böla när vi hittade dem längst
ner i ett paket från Emil, Bella och Anton. Det är 2 st gratis inträden,
2 st gratis åkband och 2 st gratis luncher med dricka. Galet!!

Mysigaste boken!
Den här HÄRLIGA boken har jag nog läst 100 gånger för
Gustav nu de senaste dagarna... Om och om igen...
Den är otroligt mysig! Rekommenderas varmt!

Här ser man min nya hårfärg i solen! =)

Gustav kunde INTE vänta med att bada i sin nya pool.
Han och Hanna sprang runt och lekte som aldrig förr i poolen!
Underbart!

Jag och min kära syster.... <3
 _______________________________________________________
På morgonen dagen efter kalaset var Gustavs riktiga födelsedag.
Han väcktes med skönsång av mamma och pappa.
Becka sov fortfarande.



Kolla tungan runt munnen när han tittar djupt ner i glasskålen! Haha!


Av oss fick han ett par riktigt snygga PUMA-skor.

2 t-shirts, ett par blåa chinos och ett par kalsonger.

Favvopresenten!
En ladugård och en traktor av trä!
Gustav älskar den här!!

Vi tackar alla så otroligt mycket för alla fina presenten som Gustav fick!

Inga kommentarer: