måndag 2 juli 2012

2 nöjda kunder från Klippcenter!

Nyss hemkommen från ett besök hos Klippcenter i Jönköping tillsammans med min kära syster! Jag är så sjukt nöjd! Jag känner mig så snygg! Frisören Bella fick fria händer på oss båda! =)

FÖRE
Syster Frida

FÖRE
Jag... Sara

Här sitter Frida och blir väl ompysslad av Bella!
Otroligt proffsig & duktig!!!

Vi fick kaffe och jordgubbar!

Klippning pågår!

Fåtöljerna vi satt i var massagefåtöljer!
Samtidigt som hon tvättade håret och fixade med
inpackningar mm så masserade hon oss i håret.
Det var sååå skönt!!

Jaha....Läskigt! HAHA!
Här är smeten till mitt hår!

Jag är numera violett! =)

Färgning av mitt hår!



Fika hann vi med mellan färgning och klippningarna... =)

En sååå fin och nöjd Frida!

Och jag!
Så NÖJD så det är inte klokt!

Lite smått och gott som jag inte kunde motstå! =)
Det var bara fram med mobilen och börja föra över pengar från "Traderakontot".

*Det är ett schampoo för färgat hår.
*Ett otroligt BRA hårspray.
*Och sen är det ett mousse i sprayform som både ger
volym och bevarar färgen och skyddar och allt möjligt. 10 i 1 var det! =)

Det var otroligt bra produkter och så luktar det ju så gott med.
Känns som man kommer från frisören jämt när
man använder sådana här produkter.

STORT TACK
till BELLA på Klippcenter i Jönköping!

Väl värt ett besök!!!
www.klippcenter-jkpg.se
036-71 23 00


VI KOMMER GARANTERAT TILLBAKA!

4 kommentarer:

Lina T sa...

Vad fina ni blev! Känn er nöjda! Alltid kul med lite förändring.

Mamma K sa...

Va fiiina ni är!

Josefine sa...

Men Sara, gud vad bra det blev! Så himla fin!!

Anonym sa...

Schnyggo!