tisdag 17 juli 2012

Knölarna i nacken..

Igår var jag hos läkaren och visade upp mina knölar jag fått på kort tid. 6 st knölar varav 3 st som är kvar.De tror att det beror på att jag hade svinkoppor i hela bakhuvudet!!! Skitäckligt ju!!! Jag har varit jättesårig och rivit sönder mig hela tiden men att det varit svinkoppor trodde jag aldrig!! Jag hade ingen annan infektion i kroppen men fick antibiotika ändå för att se om knölarna försvinner. De tror att de bara är svullna lymfkörtlar ... Försvinner de inte så blir det utredning... Så nu hoppas vi att det var så enkelt ...

1 kommentar:

jenny sa...

Kom in på din blogg av en slump. Fin familj du har <3 ush din stackare! Hoppas kuren hjälper! Ha en redigt go semester nu så ses vi i höst;)sjukt nyfiken på de nya som kommer:)) många kramar jenny E en trogen kund;))