söndag 15 januari 2012

Pirrigt värre!!

Jag är så pirrig! Pirrig, nervös, förväntansfull, rädd (?).... Typ allt är jag..... Och hungrig! Förövrigt! Haha...

Men det är bara 3 veckor kvar tills vi öppnar i de nya lokalerna i Habo centrum. Det är världens chans för oss att få butiken att funka! Det ska bli så kul att se hur det går! Vi har verkligen satsat stenhårt nu på en grym vårkollektion till alla underbara barn och även nu till dam! Och något av det bästa - en Liandlo OUTLET! Skitkul!

Så idag har min kära mor och syster varit supermodeller och visat upp en liten del av vårkollektionen som kommer att finnas i den nya lokalen. Kuligt att få fota lite! =)
Under tiden vi lekte här hemma så tog Peter en promenad med barnen...

Nu ikväll kom svärisarna förbi med en väldans god cheesecake! Trevligt!!

Veckan som kommer är helt smäckfull med roliga saker! På måndag ska jag träffa Sandra och hennes barn, på tisdag blir det nog storstäd här hemma, på onsdag ska vi leka med Bella och lilla Ella och på torsdag ska vi leka med Emma och Alvin! =)

3 kommentarer:

lisa sa...

Så mycket fint från liandlo!!! Jag köper nog en av varje sort ;) Finns det många på lager eller kan du lägga undan för en vän :D

Gustav & Lillan sa...

Sandra föreslog att jag skulle ha en liten smygstart dagen innan öppning för mina vänner! =)
Hon gillade med Liandlo!! =)

Det finns olika många av alla och i olika, vissa udda storlekar!

Tror de kommer gå som smör! De är så fina!

lisa sa...

JA JA JA JA JA det kan du väl ha??? SNääääääääällllllaaaaa?