onsdag 25 januari 2012

Fakturor klara! "Check!"

Jag har hållit på hela dagen med att försöka ta hand om barnen samtidigt som man ska lägga order och titta i kataloger, maila hit och maila dit.... Det är tufft! Man får väldigt dåligt mammasamvete när man hör sig själv säga om och om igen: "Mamma kommer snart, älskling.... Kommer snart.... Ska bara..... Kommer snart....." Nu ikväll efter nattningen satte jag mig med en bibba fakturor och la in alla för betalning och i datumordning i pärmen för att underlätta för min revisor. Det tog 1,5 timme effektiv tid! =) Så skönt att det är klart!

Imorgon ska vi åka iväg tidigt för att göra EKG på lillskruttans hjärta. De ska kolla hennes blåsljud... Detta är något som jag verkligen har förträngt och jag hoppas inte att det är något allvarligt... Det är ju min lilla bebis.... min Becka....

Vi ska hämta alla Liandlo kläder imorgon med! =)
Om jag känner att vi hinner imorgon ska vi prismärka allt Maxomorra och Liandlo! Beror på om barnen vill vara med. Det är ju inte så säkert! Gustav tycker inte det är så kul nere i butiken längre stunder. Det slutar alltid med att jag blir arg på honom för han inte lyssnar. Men egentligen förstår jag honom. Hur kul är det för en liten kille på 2,5 år att gå runt där och inte få röra nåt? Inte så! Gustav ska ju egentligen vara på dagis imorgon, men jag bestämde mig för att ha honom hemma även då. Magsjukan hade lagt sig, trodde de, men jag är så sjukt rädd för denna gräsliga sjukdom! På tisdag får han gå om det varit lugnt. =)

Vi får förmodligen nyckeln till nya lokalen innan helgen, så det blir jobb hela helgen! =)

Geggamojas underbara vårkollektion sitter fast på ett fartyg i Tyskland med! Hoppas för allt i världen att det hinner komma till nyöppningen!

Har suttit och dregglat mig igenom Jabadabado och Elodie Details katalogerna idag! Så mycket fint!

Nu ikväll var tanken att jag skulle smita iväg en liten stund med min syster för att simma, men det var ju stängt!! Tji fick vi! HA!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Tänker på er idag och hoppas att allt går bra!

Roligt med så mycket nytt och fint till butiken!! Ser fram emot att se allt :) Ta hand om dig i all stress!

PUSS

Lisa sa...

Tänker på er idag och hoppas att allt går bra!

Roligt med så mycket nytt och fint till butiken!! Ser fram emot att se allt :) Ta hand om dig i all stress!

PUSS