torsdag 24 februari 2011

Här växer det så det knakar!


Efter mycket, MYCKET illamående, svullen mage, otrolig trötthet så visade det sig tillslut att det inte var magkatarr.... Magen slutar nämligen inte att växa och illamåendet är på väg att bli bättre.. Det roliga är att vi inte har den blekaste aning om hur långt gången jag är. Vi tror att jag är i v 10 (enligt senaste mensen) men jag har väldigt svårt att tro att jag bara är gången så kort tid med tanke på hur stor jag är! Imorgon ska vi på inskrivning och då ska vi tjata oss till ett ultraljud hade vi tänkt!



"Jag ska bli storebror!"

6 kommentarer:

frida sa...

Grattis! :)

SoFiA sa...

Ahh va roligt!! Stor grattis!! Hoppas allt går bra, och kanske skönt att veta vad som var "fel" ;)

Sarah sa...

Grattis Sara!

lisa sa...

Ååå fina magen!!! Grattis igen! så roligt roligt!!! Ska bli spännande att höra vad dom säger om vilken v du är i! Skönt att du mår bättre också!!! Pusssss

Sandra sa...

Herregud vilken mage du fått! ;) Visst syntes magen tidigt med Gustav också, men det skulle inte förvåna mig om du är i v.12-14 nånting. Puss

Katarina sa...

Grattis grattis vad kul =)
Tyckte jag såg en liten mage sticka ut när jag var hos dig förra veckan, men vågade inget säga =)