onsdag 22 december 2010

Snyggaste och absolut bästa overallen inköpt till Gustav!

Skitsnygg och hur bra som helst är denna nya overallen från Geggamoja! Med en matchande röd mössa till är vi nu helt laddade inför dagisstarten! (I alla fall efter att Gustav har fått alla sina roliga mjuka paket. =)


Overallen finns förövrigt att köpa i min butik Gustav & Lillan i Habo! <---Klicka för att komma till bloggen och läs mer!


Idag har jag även för första gången lyckats göra en julskinka! (för det räknas väl som det fast den redan var kokt när jag köpte den? ;) Haha, jag smetade ju på det goa och griljerade den själv. Heter det så? Den ser i alla fall god ut, så jag hoppas den blir godkänd på julmyset med Peters familj imorgon. Då ska nämligen jag oxå på något sätt lyckas knåpa ihop ett julbord, hade jag tänkt. Inget mega-julbord blir det men lite av det godaste blir det allt. Så som potatisgratäng, prinskorv, köttbullar, rödbetssallad, skinka, omelett mm... Ska bli kul! =)

Inga kommentarer: