söndag 26 december 2010

Ny energi!

Trots förkylningen så känner jag mig så.... finner inte ordet.... men... typ... FRI! Jag känner mig fri. Jag mår skitbra! Kanske beror på alvedonkuren i morse då jag hade så ont i huvudet så jag inte ens kunde gå upp ur sängen?! Eller på att jag har fått vara ledig i 2 dagar!! Känns helt otroligt!
Gustav har inte sovit särskilt bra inatt, han får så svårt att andas när han är förkyld. Så vår natt har innehållit mycket TV-tittande då detta är det bästa medlet för att få Gustav att tänka på annat än hans täppta näsa. Feberfria är vi allihop i alla fall, som tur är.

Det är underbart väder idag! Jag hade så gärna velat ta med Gustav ut på en premiärtur på hans nya pulka, men det får nog vänta tills han blir bättre. Vi ska bort sen på ett till traditionellt julbord med en annan familj. Men vi stannar bara och äter idag, faktiskt. Vill inte smitta ner någon annan! Vanligtvis är det julklappsleken som gäller...

Inga kommentarer: