måndag 20 december 2010

Ledig eftermiddag! UNDERBART!



Väl värd en räklängd!

Helt, helt, helt, HELT underbart!! Jag fick sluta redan 14.30 idag för min snälla, underbara, kära mamma kom och tog över butiken idag så jag fick.... egentligen bara göra ingenting... Jag och lilla familjen åkte till stan en sväng.. en väldigt liten sväng. Jag köpte ett par ordentliga skor för en gång skull. Hoppas att detta par håller i mer än en säsong!

Firade min lediga eftermiddag med en räklängd! Jag åt för 2! Och nej, då menar jag inte när man vanligtvis äter för 2... Nu menar jag att Gustav åt inte alls, det var tydligen ingen för honom, så jag åt hans med! =)
ASGOTT!

Nu är jag helt laddat på att jobba fram till julafton och sedan ha ledigt 2 dagar till! Wiii!!

Längtar mer och mer till Jul. Det är så mycket som händer nu. Imorgon kommer alla mina vänner hit på Julmys. Ska bli så kul!

Och på torsdag kväll kommer svärföräldrarna och Peters bror hit för att fira Jul. Då blir det Julmys då med! =)

Och på fredag! Då är det Julafton! De ska bli väldigt spännande att se hur Gustav reagerar när han får träffa tomten för första gången! =)

Inga kommentarer: