tisdag 9 november 2010

Snö!

Hej bloggen! ;)

Sitter hemma och myser i Peters mjukisbyxor. Jag har precis ätit en väldigt god hemmagjord lasagne toppad med inte mindre än 3 st fruktansvärt onödiga äppelmuffins med crumble på!

Egentligen skulle jag varit på ett ljusparty nu. Jag vågade inte ge mig ut i snöovädret. Hemma här i Habo blåser det som aset och snöar. Bilar har kört av vägen både här och där, även bror min lyckades köra av vägen. Men det gick bra, vad jag har hört.

I butiken idag har det varit mer än vad jag trodde. På alla fronter! Jag trodde ingen skulle lyckas ta sig ner till butiken i snöstormen, men några kom det faktiskt. Jag fick först besök av pappa. Sen kom Isabelle och lilla Ella och överraskade mig glatt! De stannade ett tag och lekte, då Gustav och Peter kom med. Så det blev mycket lek och Bella har fått se Gustavs riktigt busiga sida. Och lilla Ella.... Hon är inte så liten längre. Hon sitter själv och kryper snart... Om hon inte går innan! Hon är 7,5 månader och är jättestark och stabil för sin ålder. Superduktig liten tjej!

God Natt alla underbara människor!

1 kommentar:

SoFiA sa...

Hoppas allt går bra med butiken, men det verkar ju så. Och att du får ihop det med familjelivet också. Ta hand om er allihopa!
*kramar*