lördag 13 november 2010

Dyngkåt och hur helig som helst!

Åhh, jag finner inga ord för hur bra denna kvinna är! Mia Skäringer! Igår kväll var jag iväg med vännerna för att gå på hennes fantastiskt, hysteriskt sjukt roliga, men samtidigt mycket känslomässiga show. Mia är verkligen en helt fantastisk kvinna. Hon är så naturlig och öppen. Helt galet bra! Ena stunden skrattade man så man grät och den andra stunden grät man för att det blev så känsloladdat!

Jag rekommenderar verkligen att gå på hennes show!! Ni måste gå!!!

2 kommentarer:

lisa sa...

Vad roligt att du vart så nöjd :D Jag tyckte ockdå det var jättebra! Blev lite hastigt innan och efter bara! Jag funderar på att dra ihop nåt slags stickcirkel, alltså god mat och tjat...en söndag kanske? Har du tid med det framöver? PUSS

Sara Eklöf sa...

Absolut!!! Sandra pratade om någon myskväll med! =)