söndag 28 november 2010

En vecka till...

Veckorna bara springer förbi... Jag hinner inte med! Det har varit en lång vecka för mig... Jobbat mån, tis ons, tors, fre, lör, sön... och utan någon ledighet börjas det om.... mån, tis, ons, tors, fre, lör...... Ledig nästa söndag! Längtar! Då kanske man kunde uträtta lite ärenden så som att köpa julklappar till exempel, för det har jag inte hunnit med än.

Idag har det varit kul på jobbet! Det var Julmarknad här i Habo. Jag hade fint besök av min morbror Hazze som är en väldigt duktig fotograf! Han riggade upp sin studio i butiken och hade barnfotografering. Superkul! Innan öppning hade jag kallat in lite modeller. =)
Så min lilla Gustav fick tillsammans med vännen Ella modellera för Labankollektionen! De var så söta! Sen kom Rasmus och Amanda, Gustavs kusiner och gjorde ett riktigt bra jobb med kläderna för stora barn! Bilder kommer ut på Gustav & Lillan-bloggen inom kort!

Hur mår man annars då?? Ja.... Jag mår bra. Det är tufft att vara egen företagare, men samtidigt kul! Jag önskar jag kunde vara hemma mer med Gustav. Har varit lite nedstämd sista veckorna. Både för att jag saknar Gustav på dagarna + att det har varit så mörkt! Men nu när snön ligger vit och stilla och man har fått ta fram adventsljusstakarna.... så mår jag så mycket bättre. Jag går bara och myser här hemma nu..

Mer mys åt folket! =)

Måste bara tillägga... Jag är väldigt lycklig! När jag kommer hem så mår jag så bra. Peter är en underbar man som jag fortfarande efter snart 10 år (!!) är helt tokig i! Och Gustav.... min lilla diamant.... Han är det finaste och underbaraste jag vet.... Mina pojkar betyder allt för mig!

Inga kommentarer: