söndag 21 november 2010

Hmm..

Ja... En vecka sen jag bloggade sist nu.. Hmm.... Jag som varit så duktig på att blogga innan. Men det blir lite så att man får prioritera nu när man jobbar så mycket som jag gör. När jag väl kommer hem är det fullt ös med bus och lek med Gustav. Som förövrigt vuxit till sig ordentligt! Nu är han faktiskt inte en bebis längre. Han är faktiskt ett litet barn som pratar oavbrutet och hittar på bus efter bus. Precis som det ska vara..Han är helt fantastisk! Han får en verkligen att skratta!

Idag är det min syster Fridas do-day! Idag den 21 nov är hon beräknad att få bebis!! Men än så länge ligger bebisen lugnt och gosar kvar i magen.... Undrar hur länge deras bebis tänkt att stanna kvar därinne? Vi längtar som tokar här hemma efter lille vännen, Gustavs kusin! Wii!

Inga kommentarer: