torsdag 23 juli 2009

Växer så det knakar!




Kära nån!
När Gustav låg i magen så var jag ju jättestor! Och på kurvan låg han långt över "normalt"... Och detta fortsätter även nu! Haha! Min lilla bebis är nu min stora bebis! Vi var på BVC idag och vägde och mätte Gustav. Han väger nu 4180 gram och är 56 cm lång! Detta betyder att min "lilla" bebis har gått upp 420 gram och växt 4 cm på 2 veckor! Sköterskan var väldigt nöjd! =)

Världens små sötaste tofflor har han fått med. Kanintofflorna har han fått av Barbro (Min systers mans faster) och tigertofflorna fick han av Frida och Andreas. Dom är kanon att ha på honom på kvällarna innan det är läggdags.

3 kommentarer:

Julia sa...

Å va ja längtar till ja får träffa honom! Han är ju såå söööööt!!! Goa tofflor han har, sånna skulle man ha :D
Kan vi titta förbi nästa vecka kanske, jag och min mor??

Sara Eklöf sa...

Ni får gärna komma förbi... =)
Slå en pling innan bara eller skicka ett mess så vi är hemma!

Frida sa...

Va fint att dom passade :) Söt han e!!