fredag 17 juli 2009

En första tripp till stan...


Igår var jag, Peter och Gustav i stan en sväng. Det var verkligen skönt att komma iväg en liten stund. Gustav sov nästan hela tiden.. =) Vi var på Ica Maxi och STORHANDLADE! Sen var vi på ÖB en sväng och tänkte köpa en ny mopp för Peter råkade bryta av våran som vi har nu.. Men det fanns inga där? Konstigt... Köpte en på Maxi istället..

Sen fick jag chocken när jag ställde mig på vågen i morse! Jag har gått ner över 11 kilo på 8 dagar! Helt otroligt! Och nej, jag bantar absolut inte! Jag kör på amningsmetoden och fikat har vi bytt ut till frukt. Så den där paniken man haft lite över att kunna gå ner sina mammakilon har lagt sig.

Inatt har Gustav varit toppen! Han har sovit (hör och häpna) i sin egna säng hela natten utan nappen! Vi har inte förrens igår då lyckats få honom att somna i sin säng för han har velat sova mellan oss. Han vaknade dock vid halv sju och ville inte sova mer men med en toppenpappa i huset fick jag sovmorgon till halv tio! Skönt!

På bilden har jag och Gustav lite eftermiddagsmys! =) Puss på honom!

1 kommentar:

SoFiA sa...

Åhhhh va mysigt ni verkar ha det, och Gustav verkar vara världens snällaste bebis. Nästan så man vill ha något eget nu :)