söndag 9 december 2012

Vitt bajs!

Nä..... nu är jag faktiskt orolig på riktigt..... Får väl börja från början!

Började för 4 veckor sen med att Pappa Peter, Gustav & Rebecka blev förkylda och fick feber.... Jag hade bara skitjobbig huvudvärk i ett par dagar.... Veckan efter höll förkylningarna i sig. Efter det fick jag halsfluss och strax efter det fick båda barnen magsjukan! Och nu är det förkylt igen, Peter har feber och är inte pigg.
Men jag är otroligt orolig för Gustav just nu.... Hans bajs är fast sedan i onsdags efter magsjukan, men det är vitt! Inte ljust, inte beige, VITT! Ingen tendens till någon annan färg alls! Han har i princip ätit noll hela veckan, men han dricker. Han säger att han får ont i magen när han äter... Och nu vaknade han och hade jätteont i magen. Har pratat med barnakuten och vi ska ringa vårdcentralen i morgon bitti och be dem göra en odling på honom. Man kan inte vara annat än orolig just nu, detta är ju inte normalt! =(
Jag är rädd...... Min lilla pojke.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch vad jobbigt! Hoppas allt ordnar sig!!