torsdag 13 januari 2011

Dagis, illamående & magont!

Det går jättebra för Gustav på dagiset. Han trivs som fisken i vattnet. Än så länge har han inte gått så långa dagar då min mamma och pappa har turats om att hämta honom. I dag ville han inte följa med hem! Haha! Och imorgon ska mamma lösa av mig i butiken så jag kan hämta Gustav och få lite väl värd mor och son- tid! Sen till kvällen ska vi laga god mat till alla familjemedlemmar!

Hurra för fredagsmys!

I morgon ska jag ringa till vårdcentralen med, tror jag. Peter tvingar mig.... Han är nog trött på mitt gnäll nu. Jag mår illa jämt och har jätteont i magen. Vet inte om jag fått magkatarr, eller nåt. Kan garantera att jag inte är gravid i alla fall, fast det låter så.

God Natt!

1 kommentar:

Lisa sa...

Vad härligt att det går så bra med dagis!

Hoppas du fick svar på vårdcentralen, det låter inte bra det där med magont och illamående...

Var rädd om dig och stressa inte! Jag hoppas vi ses snart! Var så länge sen känns det som!

Puss