fredag 8 oktober 2010

BVC med Gustav

Idag var jag och Peter på BVC med Gustav. Får alltid höra att han är så stor för sin ålder och att han är väldigt duktig och tidig i motoriken. Han bygger väldigt duktigt och han är bra på att "pussla" med allt! Han vägde inte mindre än 13855 gram och är 85 cm lång (= samma längd och vikt som en 2-åring)! Inte konstigt byxorna slutar vid knäna! Haha! Med andra ord... mycket bra läge nu då att hans mamma öppnar en klädbutik! =)

Annars idag har jag jobbat på Lindex. Så även imorgon... Sen är det full rulle igen med målning i den mån vi hinner och orkar.... Har köpt mig ett par nya byxor! SKITSNYGGA! Hoppas jag i alla fall... Jag har inte provat dem än, men på min kollega var de super! Hoppas de är det på mig med.. =)



Lindex 399:-


Nu ikväll var det underbart att få åka raka vägen hem till syster efter jobbet och få Tacos! Fick även äran att träffa en gammal kär vän där.. Sofia! Jag träffar henne inte ofta, men det känns lite som en familjemedlem faktiskt. Kul!

Tack för ikväll!

Natt natt!

1 kommentar:

SoFiA sa...

Tack Sara, känner mig faktiskt som en i familjen Teodorsson när man träffar er alla....! :)
hoppas vi ses snart igen, och lycka till med allt!