onsdag 16 maj 2018

Pappa 60 år - Överraskning i Barcelona

Nu i början av Maj fyllde min fantastiska pappa 60 år! Mamma har sedan länge planerat en kryssning för honom. Den enorma båten började sin resa i Barcelona och körde i en veckas tid runt i olika länder och la till varje morgon. Helt otroligt! För att komma till vår överraskning... alltså jag och mina 3 syskon.... så överraskade vi med att ta ett flyg några timmar senare än mamma och pappa och överraskade pappa på hotellet. Vi hade bokat samma hotell som dom. Tror ni han blev överraskad?? =D
Vi fick spendera 3 dagar i Barcelona tillsammans innan mor och far klev på båten och vi andra flög hemåt..  En resa jag sent glömmer.... <3 p="">
Jag och min fina mamma i Park Guell

Jag och syster <3 td="">

Pappa och hans fina hatt vi köpte till honom. Han bar den
stolt genom hela frukostbuffén 

Mina fina bröder

Glass!!!

En kväll på Hard rock café

Groupie


Jag och syster på stranden...
Det var dock inget strandhängsväder.
Det blåste rätt bra.... =/

Inga kommentarer: