söndag 10 september 2017

Min söndag.....

En helig dag för många... speciellt för mig!
En söndag är alltid för mig - En ledig dag! =)
Då är butiken stängd!
Och jag får göra vad jag vill! =D

Började dagen med en lång promenad med vännen Bella som avslutades enligt min synvinkel med en slutspurt. Sista 1.5 km (tror jag) sprang vi. Långt över mitt vanliga joggingtempo. Bella är ju sjukt vältränad jämfört med mig och sprang på utan till synes alls ansträngd. Haha! Och jag själv... Haha! Svetten bara rann när vi var framme. Gött mos! ;)
Måste springa mer.....

Efter lunch tänkte vi stanna till på en marknad vid Habo kyrka på väg till stan. Gustav skulle nämligen på Bowlingkalas i stan. Men när vi kom till marknaden hade nästan alla packat ihop och alla hästar var borta till Rebeckas stora förtvivlan. Hon ville ju rida! =(



Gustav hade skitkul på kalaset med sina nya klasskompisar!

Och jag och Peter har fått köpa oss nya skor.
Roligt!!

Nu laddar jag upp inför en 6-dagars jobbvecka. Jobbar oxå min 6:e helg i rad nu och jobbar även nästa helg. Lite jobbigt faktiskt, men det är så det är.

Inga kommentarer: