fredag 7 april 2017

Ingen tackar dig när du gråter - Gör det smidigt för dig!

Förr när mina barn var mindre var jag hysterisk i det här med hembakat och att alltid lyckas överträffa mig själv, varje gång det var kalas. Men NÄÄÄ vet ni vad?!
Det har jag lagt på hyllan! Det är ok med färdigköpt fika. Det är ok!!
Jag är inte mer än människa och att stå och grina av ren utmattning efter varje tillställning här hemma vill jag inte mer.
Igår firade vi med våra familjer att jag fyllt 31 och Peter 37... (snart)
Och jag köpte färska frallor och gottiga pålägg! Smidig och god kvällsmat!

Och sen hjälptes jag, Peter och Rebecka till att lägga ihop en tårta. Färdigköpt tårtbotten! Vilket är OK!
Och färdigt marsipanlock som bara var att lägga över!
Och sen pysslade vi ihop tillsammans med lite dekorationer! Sjukt smidigt!!
Ingen press och inget gråt efteråt!
Och vi fick jättefina presenter!!!!! ❤❤❤


Inga kommentarer: