lördag 12 juli 2014

Utslag över hela kroppen!



Jag träffade inte mindre än 2 läkare igår.
Ingen hade sett dessa utslag innan och visste inte alls
vad de kunde vara..... =, (
Jag lider av utslagen och det klias!!!
Igår när jag vaknade var jag täckt av utslagen på hela
benen, ryggen, magen och armarna. 
Läkarna ville båda skicka mig direkt till hud på Ryhov
men efter att de pratat med dom i telefon tyckte dom
att vi skulle vänta då de kunde "bara" vara en
allergisk reaktion. Det kunde även bero på stress!
De trodde inte det var biverkningar av p-pillerna eller ringen.
Fick betnovat-kräm att smörja med morgon och kväll. 
Vissa av utslagen är vätskefyllda medan andra bara är knottror!
Hjälp!! Nån som vet vad detta kan vara??

1 kommentar:

Anonym sa...

nån form av soleksem?
teste nån aloe vera gel kanske? /frida