måndag 14 juli 2014

Projekt STÄDA LEKRUM!

Nu har jag haft semester i 1 vecka....
Det var så lång tid det tog för mig att få nån slags energi till något!

Igår var vi på Ikea en sväng och där köpte jag tyg och ett överkast.
Tyget ska jag klä in väggarna med under trappan och överkastet
ska jag klä in en skum-madrass med och ha där under.
Jag köpte även tavellister som jag ska ha böcker på där inne.
Och en lampa.....
Så tanken är ett riktigt mysigt kryp-in......


Har tagit tag i källaren överlag idag!
Det ser ut som sjutton!!!


Här ser ni en liten glimt av hur det kommer bli under trappan.

De flesta leksaker på plats, men 1000 00000 återstår att rensa
i släng, skänka, spara.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser ut som ett lekrum ska göra =) puss o kram! /F

Kerstin sa...

Verkar ju bli en JÄTTEMYSIG lekhörna!!!