tisdag 1 april 2014

Stolt efter beröm av barnläkaren...

Idag ringde barnläkaren mig i ett annat syfte än Gustavs vikt, men det går jag inte in på just nu.. MEN han berättade att han var otroligt fascinerad över min teknik som hjälpt Gustav så mycket med hans viktkurva. Han var faktiskt så imponerad att han frågade om jag hade någon kopia på min tabell som jag gjorde till Gustav! Han ville dela ut den till andra föräldrar med överviktiga barn då detta gett sånt otroligt resultat!! Så himla kul! Och jag är så stolt över Gustav!!!!! Han är så medveten nu om att vi inte äter godis! Inget tjat, inga jobbiga sockerkickar..... För han vet att han själv inte kan kontrollera sig själv alls då och det blir jättejobbigt för både honom och omgivningen. Så jag är så stolt över att vi kapat allt som heter godis! Vårt godis här hemma består av frukt och grönsaker. Gustavs just nu älsklingsgodis är clementiner och Rebeckas är gurka! =))

Fika/efterrätt blir det på söndagar här hemma! =)

Inga kommentarer: