onsdag 23 april 2014

Ny energi!

Jag har verkligen bott i min lilla bubbla länge nu! Jag har inte orkat göra mycket mer än gå till jobbet och hem i princip. Att jag slocknade kl 20 på kvällarna var inget konstigt. Allt som hade med vänner att göra fanns inte ork till. Det är så många av mina vänner som jag inte träffat på länge. Men nu faktiskt känner jag att jag är på väg tillbaka. Orken och viljan kommer tillbaka och jag känner mig mycket piggare och gladare! Är bombsäker på att mörkret har påverkat mig jättemycket! Självklart jobbet med! Men nu när solen kommer så kommer även jag fram ur skalet. Även det att jag har en perfekt extratjej på jobbet nu som jobbar en dag i veckan och varannan lördag känns helt overkligt bra! Jag kan knappt beskriva känslan av att få gosa med barnen till nio för att sen gå upp och äta frukost i lugn och ro! Och sen gå och lägga sig igen! =)
Ta dagen som den kommer lixom! Barnen mår så mycket bättre och jag med!

Inga kommentarer: