onsdag 18 december 2013

Vrak!

Känner mig helt överkörd! Jag är helt slut! När jag vaknar på morgonen så går knappt mina ögonlock att få upp..... Jag är deppig och mest stressad istället för glad över att det snart är Jul. Det enda jag ser fram emot är att få ligga kvar i sängen på Julafton!!!!! Och inte ha någon tid att passa! Och när barnen öppnar sina julklappar såklart.... Det längtar jag till med....

Annars kämpar jag på med den !"#!"#"!" INVENTERINGEN!!!!!

Pratade med en väns mamma som jobbar på psyket.... Och hon sa att många som är trötta och deprimerade har D-vitaminbrist! Så jag proppar i mig både D-vitamin och Multivitaminer nu. Än känner jag ingen skillnad alls.... Men det kunde ta ett bra tag innan det hjälpte...

Jag vill bara hem och sova! Jag har till och med ont i ögonen för att jag är så trött!

Ursäkta gnället! Det blir nog bättre så snart det börjar bli ljust ute igen!

Och för att tillägga att om allt går enligt planerna nu så får vi tillgång till huset om 6 veckor!
6 veckor!!! Och när man inte ens har ork att tvätta av sig sminket längre på kvällen hur sjutton ska man orka detta!??!!
Viljan är stark, för flytta vill jag ju! Jag längtar jättemycket! Så det blir nog bra.... =)

Ta hand om varandra där ute!

Inga kommentarer: